1 Aralık 2015 Salı

13 yıllık CHP defteri kapandı..


Sabırla bekledim, mücadele ettim ama olmadı..

Ben pes ettim ve oyundan çıkıyorum..

Neden mi?

AKP’li Bucak CHP İlçe Başkanı asla hazmedilmez.. Hazmedebilenleri de CHP’li olarak şahsen göremem..

AKP’li Bucak CHP İlçe Başkanı ile bu yol yürünmez,  Yürür diyenler de iskeletsiz CHP’liler belki vardır ama asla benimle yürümez..

CHP üyesi değilken üyeymiş gibi sahte davranan, yönetime giren Bucak CHP İlçe Başkanı: kimi, nasıl ikna eder, bilemem ama beni edemez..

AKP’ye oy verenlere bidon kafalı diyen Yılmaz Özdil’i çok eleştirdim ama aynı kaynaktan geldiğimiz için CHP içinde de azımsanmayacak sayıda bidon kafalı varmış..

2013-2014-2015 yıllarında AKP üyesi iken CHP üyesiymiş gibi işlem görüp; bilerek ve kasten ihlal, suiistimal yapıldığı somut belgelerle ortaya serilirken gözler kapanır, kulaklar tıkanır, ağızlar bantlanırsa; CHP’yi artık ben bile kurtaramam..

İlçe kongresinde tüzüğe aykırı tüm işlemler zapturapt altına alınmış ve itiraz edilmiş olmasına rağmen siyasi dolandırıcılıkla, Ali Cengiz oyunlarıyla, Ahmet’in şapkasını Mehmet’e uyduran çarpık, çürük yapı Burdur CHP ailesine hakim oluyorsa ve bir türlü kırılamıyorsa benim siyasetle hele CHP ile hiç işim olmaz..

Son olarak Burdur CHP İl Başkanlığının aldığı kararın garabetini, hukuksuzluğunu, kural tanımazlığını ve CHP tüzüğünü nasıl çiğnediğini gördükten sonra lafın bittiği yerdir..

Bu arada tüm olup-bitenlerin tribünden izleyen Burdur Milletvekilimiz Göker, herhalde kendisini kontenjan ya da başka bir ilin milletvekili sayıyor ki o kadar alakasız, o kadar ilgisiz, nedense hiç oralı olmadı..

Tepeden tırnağa ilke, kural, kaide kalmamış, çürümüş bir kurumsal yapıya bürünen CHP’nin geleceği de kararmıştır..

Kendim için de şunu söyleyebilirim:
Tamam, yazı ve konuşma stilim terstir, aksidir..
Ama ben hızlı düşünen, hızla karar veren, hızlı sorgulayan bir yazarım.. Benim düşünce vizyonum ve hayallerim devasadır..
Herkes gibi davranmam, herkes gibi susmam, herkes gibi gözümü kapamam..
CHP üyeliği bulunan başkalarıyla mukayesesi halinde zapt edilmesi zor biriyim..
Dilim, yazım serttir ve gördüğüm yanlışsa; kim olur olsun yanlış derim.. Hiç acımam, hiç gocunmam..
Ha bu partiye düzenli aidatımı ödedim.
Adaylık, temsil gibi üzerime ne düştüyse yaptım ve hiç kaçmadım..
Ayrıca 13 yıllık CHP üyeliğinden hiç pişman değilim, bu rozeti zevkle ve şevkle taşıdım..  
Neyse artık sağlık olsun, belki parti için ben zararlıyımdır..

Bundan sonra yaşımız ve ömrümüz yeterse ve ne zaman gerçek sol ve sosyal demokrat bir parti kurulursa; o zaman hem üyeliği hem de aktif siyaseti düşünürüm..

Böylece kalan ömrümü ‘’yalnız sol muhalif’’ olarak sürdürürüm..

Hadi hoşça kalın, dostça kalın..

O ZAMAN YAPILACAK SON HAMLE KALIYOR, GEMİLERİ YAKMAK.. 13 YILDIR ÜYESİ OLDUĞUM CHP'Yİ BIRAKMAK DIŞINDA SEÇENEK KALMADI..

CHP TÜZÜĞÜNÜN 3.BÖLÜM 29.MADDESİ AÇIKTIR. yÖNETİM VE İL DELEGELİĞİ LİSTESİNDE 1 VE 2.DERECE YAKIN BULUNAMAZ.. 
BULUNUYOR VE NE İL NE DE MERKEZ HİÇBİR ŞEY YAPMIYOR..

YARGITAY CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI SİYASİ PARTİ ÜYE KAYIT SİSTEMİNE GİRİŞ 2015 YILI SON DÖNEMİ OLMASINA RAĞMEN 2013-2014 YILINDA CHP İÇİNDE NASIL İLÇE BAŞKANI OLDU, NASIL İL GENEL MECLİSİ ADAYI OLDU? LÜTFEN OLAYA BİR DE BU GÖZLE BAKIN..

MESELE AKP'DEN CHP'YE GEÇİŞ DEĞİLDİR.. AKP'YE ÜYE İKEN CHP'DE GÖREV ALMASIDIR.. LÜTFEN BU İNCE NÜANSI GÖZDEN KAÇIRMAYIN!


Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: